Tommy Hilfiger anunță TOMMYNOW ce prezintă TommyXZendaya, o celebrare a incluziunii, diversității și validării în modă. După cinci sezoane în turneu mondial, evenimentul de modă experiențial s-a întors la New York Fashion Week pentru a prezenta colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 realizată de designer-ul Tommy Hilfiger în colaborare cu actrița americană Zendaya.
Spectacolul de modă TOMMYNOW din acest sezon continuă să aducă la viață spiritul brand-ului pentru consumatorii din intreaga lume. Din toamna anului 2016, spectacolul a călătorit prin orașe din America de Nord, Europa și Asia, iar fiecare oprire continuă să aducă brand-ului TOMMY HILFIGER o energie tinerească și optimistă, specifică publicului local. TOMMYNOW, prezentând TommyXZendaya, a avut loc duminică, 8 septembrie 2019, ora 8:30 p.m. EST (9 septembrie 2019, ora 3:30 a.m. – ora României) la Apollo Theater, în Harlem – loc ce a găzduit unii dintre cei mai emblematici artiști ai lumii. Evenimentul a fost construit pe formatul-semnatură ”See Now, Buy Now”, iar ținutele de podium au fost disponibile printr-un ecosistem de canale de cumpărare imediată în peste 70 de țări.
ECHIPA
Inspirată din New York-ul anilor ’70, distribuția incluzivă a continuat să celebreze și să înfățișeze cu mândrie modele cu o diversitate imensă în termeni de experiență, dimensiune, vârstă, expresie de gen și etnie.
Echipa de modele le-a inclus pe Winnie Harlow, Yasmin Wijnaldum și Sara Sampaio, care fac parte din spectacolele și povestea de brand Tommy Hilfiger de 10 ani. Lor li s-au alăturat Ashley Graham, Candice Swanepoel, Alek Wek, Soojoo Park, Halima Aden, Leomie Anderson, Yasmin Warsame și un nou val de talente, incluzându-le pe Aaliyah Hydes, Abby Champion, Babacar N’Doye, și Indira Scott.
INCUBATOR DE INOVAȚIE
TOMMYNOW continuă să funcționeze ca un incubator pentru inovație, aducând activări unice care inspiră audiența de la eveniment și din întreaga lume. În acest sezon, Tommy Hilfiger introduce o experiență VR online de cumpărare care elimină necesitatea utilizării căștilor. Bazându-se pe tendința de creștere a experienței de cumpărături prin tehnologia VR, este pentru prima dată în industrie când o astfel de experiență VR bazată pe sistemul web este introdusă la o asemenea scară. Funcția VR este disponibilă via tommy.com desktop și mobile și oferă publicului din întreaga lume un acces fără precedent la spectacolul TOMMYNOW. Utilizatorii pot vizita un magazin pop-up virtual, pot naviga printre produsele de pe rafturile din culise și pot cumpăra ținutele prezentate de modele. Etichetele de cumpărături afișate pe fiecare produs redirecționează către cumpărarea produselor în propriul mediu de e-commerce. În ziua evenimentului, camere de 360o amplasate în locațiile imaginilor VR, în Apollo Theater, au transmis fluxuri live pentru experiență. Acestea au oferit o fereastră în timp real în lumea TOMMYNOW pe parcursul serii din diverse unghiuri inclusiv covorul roșu, culisele și primele rânduri. Experiența VR este disponibilă până la finalul lunii septembrie 2019.
#TOMMYNOW
#TommyXZendaya
#TommyHilfiger
#PowerDressing
Instagram: @TommyHilfiger
Snapchat: TommyHilfiger
Twitter: @TommyHilfiger
Facebook: Tommy Hilfiger
YouTube: Tommy Hilfiger
Data: Duminică, 8 septembrie 2019, ora 8:30 p.m. EST
Locație: TOMMYNOW prezintă TommyXZendaya, Apollo Theater, New York
Colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 va fi disponibilă în magazinele selecționate din România începând cu data de 7 octombrie.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.